maanantai 25. elokuuta 2014

Mietteitä meikin määrästä

"Näytit paremmalta ennen tuon laittoa" sanoi minulle kerran eräs miehenalku, kun lisäsin puuteria. Tuosta hetkestä on jo aikaa kymmenisen vuotta, mutta vasta viime päivinä olen herännyt miettimään, mitä hän noilla sanoillaan oikeastaan tarkoittikaan. Millainen määrä meikkiä kasvoihin antaa riittävän peittävyyden ilman, että meikkiä on kuitenkaan liikaa? Miten lisätä puuteria niin, ettei näytä kasvoista kalpealta tai iho loista pintakuivuudellaan?

Olen aina ollut hyvin luonnollisen meikin ystävä. Parikymppisen tytöntyllerön meikkivoide+puuteri -yhdistelmästä olen vuosien myötä siirtynyt meikkipuuterin kautta pelkän BB-voiteen käyttöön. En ole oikein varma siitä, mikä kaikista vaihtoehdoista olisi juuri minulle paras ja peittävyydeltään sopivin, joten testaamista on vielä paljon edessä. Seuraavaksi testiin menee meikkipuuterin käyttö kosteutettuna...

Enivei, Youtuben ihmeellisessä maailmassa törmäsin mielenkiintoiseen kanavaan, josta sain paljon hyviä vinkkejä ja vastauksia yllä esittämiini kysymyksiin. Kannattaa tutustua :) Tässä pari maistiaista:

maistiainen 1

maistiainen 2

Enjoy and let that skin glow :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti